eylül 98



BİLMECE BULMACA
......................................

.....KATİL KİM?.....
Haydi Komiser Cinköt'le birlikte katili bulalım...


Masturbatörzadelerden Dardübür hanım Gece saat üçbuçukta gaddarca domaltılmış, hunharca fikertilmiş ve akabinde öldürülmüştü...

Memur Dümbük:
Başından aldığı
barrak darbeleri sonucu ölmüş komiserim...

Komiser Cinköt:
Hımmmmm

Komiser Cinköt tanıkları sorgulamaya başlar...

Memur Dümbük:
Bu bahçevan Makateller.
Olay mahallinde suç aletini sıvazlarken bulundu.
Birinci derecede şüpheli. Bilinci yerinde değil...

Makateller:
Gö... G-gö... Gö...

Komiser Cinköt:
Hımm

Memur Dümbük:
Bu hizmetçi Damdudak... Saat üç buçukta masturbasyon yapıyormuş...

Damdudak:
Evet. Saat tam üç buçukta guguklu saatin kozalaklarını damcuğuma sokuyordum. Bundan eminim çünkü kozalaklar her gün sadece tam üç buçukta kötüm hizasına gelirler...

Komiser Cinköt:
Hımmm

Memur Dümbük:
Bu da Uşak Taşak. Kendisi olay saatinde Şov tevesinde Gece Keyfi'ne otuzbir çekiyormuş...

Uşak Taşak:
Ben aslında gasteye bakarak attırıyordum fakat tivi gayd'da saat üç buçukta Emanuel oynadığını ve ona otuzbir çektim...

Komiser Cinköt:
Hımmmmm

Memur Dümbük:
Suçlu bahçevan Makateller Di mi!.. Bildim di mi!.. Bildim!.. Bildim!..

Komiser Cinköt:
Hayır Memur Dümbük, Makateller sadece masum bir masturbatör. Katil ise...
Uşak Taşak!..

Uşak Taşak:
Ama ama...

Memur Dümbük:
Hayamınakoyyim yine bilemedim...

Uşak Taşak:
Ühü... Ühüü... Ben... Evet onu ben öldürdüm... Ama niyetim öldürmek diyildi... Sadece ağzına vermek istemiştim... Ühüüee...

Komiser Cinköt:
Skime kadar...

Evet... Komiser Cinköt Uşak Taşak'ın yalan söylediğini anlamıştı... Ama nasıl?..


.....FANTAAZİ.....

Sekiz arkadaş bir kafeye gidiyorlar. Çayları neskafeleri beklerken masa altı fantezisi yapıp elleşmeye başlıyorlar. Necati, sarı uzun saçlının kaseyi sıvazlıyor. Kırmızı gömlekli, kıvırcık saçlının bızırı parmaklıyor. Kıvırcık saçlı, kimsenin barrağını tutmuyor ama bir ayağıyla nuri'nin, diğer ayağıyla Hikmet'in daşşakları ovalıyor. Hikmet sarı kazaklı değil. Sarı kazaklı koca götlünün memelere değdiriyor. Nuriye'nin kötü küçük, Damında hüseyin'in parmağı var. Hüseyin'in barrağını koca kötlü avuçlamış. Muazzez, mor donlunun fikini donun üstünden kavramış. Ahmet yeşil donlu. Ahmet'in barrağını kim tutuyor?..


.....EYVAH BARRAKLAR KARIŞTI.....

Mülayım, annesiyle babası misafirliğe gidince fırsat bu fırsat deyip arkadaşları Apturrahman ve Sunullah'ı çağırmış otuzbir partisi veriyor. Fakat pederle valide her an gelebilir diye öyle tırsıyorlar ki barrakları birbirine karışmış. İçlerinden biri kendi barrağını sıvazlıyor. Bulun bakalım hangisi?..


.....KÜVET.....

Necmettin küvette otuzbir çekiyor. Ama öyle bir şekilde çekiyor ki vücudu tamamiyle suyun içinde, sadece barrağı dışarıda. Necmettin bu pozisyonda attırıyor ve barrak dışarıda kalarak iniyor. Barrak inince suyun seviyesi ne olur?

.................
CEVAPLAR

KATİL KİM
Komiser Cinköt, Uşak Taşak'ın yalan söylediğini anladı çünkü önceki gece o da tivi gald'da Emanuel'i görüp otuzbir çekmek çekmek için hazırlanmış, fakat açık oturumun uzaması yüzünden yarım saat barrak elde beklemişti. Yani Emanuel dörtte başladığına göre Uşak Taşak üç buçukta otuzbir çekmiyordu...

FANTAAZİ
Resme dikkatle bakılırsa masanın camdan olduğu görüyür. E, bu manzarayı gören ahmet'in barrağını tabi ki kendisi tutuyor, doyasıya otuzbir çekiyordu.

EYVAH BARRAKLAR KARIŞTI
Kendi barrağını malesef sadece Sunullah Tutuyor. (Ötekiler malesef birbirlerininkileri tutuyorlar)

KÜVET
Barrak kanla dolarak kalkar. İnince o kan tekrar vücuda döner. Bu durumda Necmettin'in barrak inince kan vücuda, yani suyun içine giriyor. Suyun seviyesi yükseliyor. Küvet tam dolu olduğundan kalkık fik ile inik fik arasındaki hacim farkı kadar su taşıyor...


eylül 1998 > l-manyak sayı 33

Bu sayıdaki Aşık Memo için [tıklayınız]